26.10.2017, 21:24

Jak dobrze znamy logo firm? Ten eksperyment to sprawdził!

KATEGORIA: CIEKAWOSTKI
5491
KATEGORIA: CIEKAWOSTKI

Firmy przeznaczają ogromne pieniądze na reklamę, PR, bycie rozpoznawalnym. Signs.com postanowiło sprawdzić, na ile udaje im się to osiągnąć. W tym celu zaprosiło 156 osób w wieku od 20 do 70 lat do udziału w eksperymencie, który polegał na namalowaniu z pamięci jak najdokładniej logo znanych marek. Rysowanie trwało 80 godzin i... no cóż, to co powstało jest naprawdę ciekawe!

Jako pierwsze uczestnicy malowali logo Apple - tak wyglądało ono od początków marki

A tak zapamiętali je uczestnicy!

Co trzecia osoba domalowała jabłku łodyżkę, 16% zapomniało od odgryzieniu jabłka, a co czwarta zapomniała o listku!

Któreś logo podoba wam się bardziej niż oryginalne?

Następnie sprawdzono znajomość logo Adidasa

Wiedziałeś ile jest pasków w logo? 11% ludzi namalowało ich 4 lub więcej!

Nosilibyście takie koszulki?

A kto z was namalowałby poprawnie logo Burger Kinga?

No i chyba najtrudniejsze - czyli logo Starbucks!

Co na nim jest? Pies, a może robot?

Tylko 6% osób potrafiło odwzorować oryginał w miarę podobnie. A ponad połowa zapomniała domalować syrence ogon!

A jak wypadła Ikea?

12% osób użyło małych liter a 14 pomyliło kolory!

Kolej na Domino's...

No przecież wystarczy namalować kostki domino!

Hmmm, a Foot Locker?

Prawie połowa zapomniała namalować ludzika... albo może nie zapomnieli, tylko nie wiedzieli jak? Bo tylko 8% udało się dorównać oryginałowi!

Jak wypadło wydawałoby się, że dość proste logo Targetu?

Co piątej osobie udało się dorównać oryginałowi, a aż 41% namalowało nieprawidłową ilość okręgów!

A co z 7 ELEVEn?

Tylko 1% zapamiętał, że "n" w nazwie pisane jest małą literą!

I jako ostatni - Walmart...

Przy którym 3% osób zamiast promieni namalowało... uśmiechniętą buźkę! :) 

Na koniec jeszcze trochę statystyk...

... I jeśli macie ochotę, na stronie signs.com możecie sprawdzić jak wam by poszło! Dajcie znać w komentarzach!

Czytaj więcej
Udostępnij znajomym