26227
2014 Marzec 20 przez TANKOWSKY
Właśnie tak wyglądałyby reklamy męskiej bielizny, gdyby obsadzano w nich typowych facetów.

Każdy z nas widział reklamy męskiej bielizny wprawiające kobiety w zachwyt z powodu wyrzeźbionych ciał i lekkiej opalenizny modeli. Tym razem Jenny Francis oraz gazeta „The Sun” połączyły siły aby stworzyć kampanię porównującą znanych celebrytów ze zwykłymi, typowymi mężczyznami.

Czterech odważnych, stałych czytelników bulwarówki, pozowało obok Davida Beckhama, Cristiano Ronaldo, Freddie Ljungberga i Davida Gandy, aby pokazać, jak będzie wyglądać zwykły facet w dokładnie tej samej bieliźnie i pozie.

Ci mężczyźni stali się prawdziwymi modelami. Efekt kampanii z jednej strony jest zabawny, z drugiej zaś mocno daje do myślenia.

Jak się okazuje, nie tylko ciało z photoshopa potrafi wzbudzić pożądanie kobiet.