5290
Wrzesień 20 przez prabab

Samotni mężczyźni pochodzący z dotkniętej kryzysem demograficznym Japonii desperacko poszukują nowych sposobów na zainteresowanie kobiet swoją osobą. Dla wielu kawalerów z kraju Kwitnącej Wiśni tajną bronią w walce o podbicie serca potencjalnej partnerki okazuje się jedyny w swoim rodzaju kurs, podczas którego nauczą się między innymi… jak karmić dziecko piersią.

Zapoznający się z typowo kobiecymi zajęciami Japończycy wierzą, że certyfikat potwierdzający ich „wykwalifikowanie” do opiekowania się dziećmi sprawi, że będą bardziej pożądani przez kobiety, przyciągnięte ich obyciem z „tacierzyńskimi” obowiązkami

Skierowane tylko do mężczyzn zajęcia, podczas których ich uczestnicy dostają niepowtarzalną okazję zaopiekowania się realistycznych rozmiarów lalką, to – jeśli wierzyć prowadzącemu kurs instruktorowi Takeshi’emu Akiyamie – doskonały sposób na przekonanie kobiet o tym, że jest się doskonałym materiałem na męża.

W toku organizowanego przez „Ikumen University” szkolenia, mężczyźni dowiadują się jak opiekować się małym dzieckiem, poznają tajniki pomagające im zadbać o zdrowie i higienę maluchów, a więc i lepiej spełniać się w roli rodzica. Ponadto, część zajęć poświęcona jest odpowiedniej komunikacji między małżonkami, przygotowując kursantów do życia w związku.

Dla uczestników kursu zajęcia to wspaniała okazja do refleksji nad swoimi słabościami oraz możliwość podpatrzenia od kolegów cech, które chcieliby zaszczepić także u siebie

Uświadomiłem sobie, że mam tendencję do ukrywania swoich słabości, nie wyrażam otwarcie swoich prawdziwych uczuć. Po kursie łatwiej przychodzić będzie mi pogodzenie się z moją wrażliwszą stroną”, przyznaje 31-letni Masaya Kurita, jeden z kursantów.

W kraju Kwitnącej Wiśni, gdzie coraz trudniej o pełnowartościowe relacje międzyludzkie, taka szansa na spotkanie się i porozmawianie z innymi „aspirującymi mężami” daje im wiele okazji do wymiany poglądów i rad.

„Popularne w Japonii agencje matrymonialne szczególnie wysoko cenią sobie naszych absolwentów, przedstawiając ich w ogłoszeniach jako mężczyzn, którzy bez trudu podołają obowiązkom głowy rodziny”, zachwala swoją inicjatywę Takeshi Akiyama